Wednesday, August 1, 2007

အိပ္မက္ အပိုင္း အစ

ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ငယ္ငယ္ေလးထဲက အတူတူၾကီးျပင္းလာၾကတ့ဲဲ အိမ္နီး ခ်င္းသူငယ္ခ်င္းေတြပါ။ စိတ္ထည့္မွာရွိတာေတြဟာ တခါတေလက်ရင္္လက္ေတြ႕ မွာျဖစ္မလာတတ္က်ဘူး၊ အနီးဆံုးမွာအတူတူ ရွိေနခဲ့တဲ့ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ ဟာသံေယာဇဥ္ဆိုတဲဲ့ ျမစ္ေလးတစင္းထဲမွာ ေေမွ်ာပါမွန္းမသိေမွ်ာပါေနခဲ့တယ္။ ဘယ္အခ်ိန္ဘယ္ေနရာေရာက္ေရာက္ ကၽြန္ေတာ္ဟာသူ႔အတြက္္ျဖစ္ခဲ့သလို သူဟာလည္းကၽြန္ေတာ့္ရဲ. အလိုက်ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕က အိမ္နီးခ်င္းေတြဆိုေတာ့ သူ႕မိဘနဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္ မိဘေတြက အရမ္း ရင္းႏွီးၾကတာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ သံေယာဇဥ္ဟာပိုျပီးေတာ့ ခိုင္မာလာခဲ့တယ္။ ျဖဴစင္တဲ့သံေယာဇဥ္ေတြကို အေရာင္ဆိုးခ်င္ခဲ့တာကေတာ့ ့ကၽြန္ေတာ္ေပါ့။ တေန႕မွာေတာ့သူ႕ကို ဖြြင့္ေျပာခဲ့ပါတယ္။ ျပန္ရခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ရလဒ္ကေတာ့ အေကာင္ဆံုးေတြျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ခ်စ္သူကအနားမွာ ရွိေနမွေတာ့ အရာရာဟာ ေပ်ာ္စရာၾကီးပဲေပါ့ဗ်ာ။ ႏွစ္ေယာက္တူတူ ဘုရားေတြသြားခဲ့ၾကတယ္။ ဆုေတြေတာင္းခဲ့ၾကတယ္။ ေက်ာင္း၀င္းထဲက တခုတည္းေသာ ခံုတန္းကေလးဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္အတြက္ အမွတ္အသားေလးတခုပါ။



ေပ်ာ္စရာဆိုတာရွိရင္ ၀မ္းနည္းစရာဆိုတာလည္းရွိတတ္စျမဲပါ။ သူရဲ႕အေမက သူ႕ကိုသူတို႕ရဲ႕ ရြာေလး မွာရွိတဲ႕ အဖိုးေနမေကာင္းလို႕အေဖာ္သြားေနေပးရမယ္တဲ့၊ မ်က္ရည္ေလးစမ္းစမ္း လာေျပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သူနဲ႕မခြဲခ်င္ဘူး၊ မသြားပါနဲ႕လို႕ ကၽြန္ေတာ္တားခ်င္တယ္၊ ဒါေပမယ့္ဗ်ာ အဲဒီလိုသာကၽြန္ေတာ္တားခဲ့ရင္ ကၽြန္ေတာ္ တရားပါ့မလား။ သူ႕ရဲ႕အဖိုးကို အေဖာ္အျဖစ္ ၀ိုင္းကူေပးရမွာ၊ သူ႕အဖိုးက အသက္လည္းၾကီးပါျပီ၊ ေနမေကာင္းလို႕ အေဖာ္မရွိလို႕လွမ္းေခၚတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္က အဖိုးေနေကာင္းတာနဲ႕ ျပန္ခဲ့ေနာ္လို႕သာ ဘာမွမျဖစ္သလိုနဲေျပာခဲ့တယ္၊ သူသြားမယ့္ေန႕ မနက္မွာကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ္ဘူတာကိိုလိုက္ပို႕ေပးခဲ့တယ္။ ရထားေပၚ သူ႕ကိုပို႕ေပးျပီးကၽြန္ေတာ္ ေအာက္ျပန္ဆင္းခဲ့တယ္။ သူ႕ရဲ႕ထိုင္ခံုကေဒါင့္ခံုဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေအာက္နားကေနရထားမထြက္ခင္ အထိအတူရွိေနခဲ့တယ္။ တေယာက္ကိုတေယာက္ တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ဆုပ္ ကိုင္ထားမိၾကတယ္။ အဓိပါယ္ေတြအမ်ားၾကီးပါတဲဲ့ အၾကည့္ေတြနဲဲဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို့ နွလံုးသားေတြ စကားေၿပာခဲ့ၾကတယ္။ ခြဲခြါရေတာ့မယ္ဆိုတဲ့ အသိစိတ္ေတြကရင္ထဲက အခ်စ္ေတြကိုႏိုးထေစခဲ့တဃ္။ ရထားၾကီးထြက္ခြါသြားသလို က်ြန္ေတာ့ကိုလည္း သူခ်န္ထားခဲ့ၿပီေလ။ ဒါေပမဃ့္္ ဒါေတြဟာခဏပါဆိုတာ သိေပမဃ့္ ႏွလံုးသားက လက္မခံဘူး အၿပင္ဟန္ေဆာင္မွဳေတြနဲ့ ေပ်ာ္ရြင္ေနေပမဃ့္ ရင္ဘတ္ထဲ မွာေတာ့မိုးေတြရြာေနခဲ့ၿပီေလ။ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ့လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ ္ထိုင္တိုင္းစကား အလြန္မ်ားတတ္တဲ့ က်ြန္ေတာ္ဟာခုေတာ့ဆြံအသူတစ္ေယာက္ နဲ့မၿခားေတာ့ပါဘူး သူငယ္ခ်င္းေတြကျပန္လာမွာေပါ့ကြာ၊ မင္းကလည္းျဖစ္ေနလိုက္တာ၊ မင္းကလြန္ကို လြန္ပါတယ္တဲ့ သူတို႔အျမင္မွာကွၽြန္ေတာ္အလြန္ ျဖစ္ေနတာေပါ့၊ ကိုယ္တိုင္ျဖစ္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အသိဆံုးပဲေလ ခုေတာ့ဒါေတြက ေျပာင္းျပန္ျဖစ္ခဲ့ျပီးေလ ဒီတခါအေ၀းကိို ထြက္ခြာခဲ့သူက ကၽြန္ေတာ္၊ က်န္ရစ္ခဲ့သူက သူေပါ့၊ သူကၽြန္ေတာ္လိုပဲဲ သတိရေနမယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာိထြက္လာ တုန္းကသူ ကၽြန္ေတာ္ိကိုလိုက္မပို႔ေတာ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ သူေ၀းသြားမွာ ကိုမျမင္ခ်င္ဘူးဆိုျပီး လိုက္မပို႔ဘူး။ အိမ္မွာေတာ့ လာႏႈတ္ဆက္ပါတယ္။ စကားေျပာရင္း ၀မ္းနည္းလာျပီး ငိုလာတဲ့သူ ကၽြန္ေတာ္ပခံုးကိုလာမွီတယ္။ သူရဲ႔ မ်က္ရည္ေတြကို ကၽြန္ေတာိမျမင္ရက္ဘူး။ သူရဲ႕ အငိုမ်က္လံုးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ရင္မဆိုင္ရဲဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ဦးရဲ႕ ႏႈက္ဆက္ ခ်ိန္ေလးကို ဒီလိုပံုစံ့နဲ႔ လက္မခံ့ခ်င္ဘူးသူကိို ကၽြန္ေတာ္ကမငိုနဲ႔လို႕ေျပာေတာ့ သူမငိုေတာ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာသူကိုလြတ္ထြက္သြားမွာ စိုးးသိအလား ဖက္ထားလိုက္မိတယ္။ ဒါေတြ ျပန္ေတြးမိရင္အားလံုး ဟာမေန႔တေန႔ကလိုပါပဲ၊ သူကၽြန္ေတာ္္ ပခံုးေပၚ က်ခဲ့တဲ့ မ်က္ရည္တစက္၊ သူူ႕ရဲ႕ ႏႈက္ဆက္အနမ္းေလးတပြင့္ ့အားလံုးကို မေမ့ႏိုင္ေသးပါဘူး။ အခုမင္းရွိရာကို ကိုယ္ျပန္လာခဲ့ျပီး အခ်စ္ရယ္ တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ မေဟာင္းႏြမ္းေသးတဲ့ အခ်စ္ေတြကိို အသစ္တဖန္ေမြးဖြားျပီး မင္းနဲ႔အတူတူူ ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ဘ၀ေလးတခုကို ေမွ်ာ္လင့္ရင္းနဲ႕ပါေလ။ တကယ္လို႕ မင္းသာကိုယ့္ကိို ေေစာင့္ေနခဲ့မယ္ဆိုရင္ေပါ့…………….

.........................................................................

စံစားမႈမပါခံစားမႈမ်ားစြာျဖင့္………...ေရႊမင္းသား(အိပ္မက္အိမ္)

No comments: