Sunday, July 22, 2007

အမွန္တရားတစ္ခုကိုခ်ျပၾကည့္ျခင္း

ဘယ္ေတာ့မွမမွားႏုိင္တဲဲ့အမွန္တရားတခုကိုခ်ၿပၾကည့္တာပါ ။

ဘယ္အရာမဆိုဆံုးရံႈးၿပီးေတာ့မွတန္ဖိုးထားတတ္ၾကတာလူတိုင္းရဲ့အက်င့္တခုလိုျဖစ္ေနပါၿပီရွိေနခ်ိန္မွာသူ႔ရဲ႕တန္ဖိုးကိုမသိၾကဘူး

။အဲဒီလူေတြထဲမွာကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ဘာမွအသံုးမက်တဲ့ေကာင္တေကာင္လည္း အပါအ၀င္ေပါ့အေမဆိုုတာ လူတိုင္းအတြက္တန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္တဲ့ေမတÅာတရားေတြနဲ႔ လံုျခံဳေအးခ်မ္းတဲ့ကမÇာၾကီးတခုပါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြဟာအေမရဲ႕အရိပ္မွာေနၿပီးအရာ ရာတိုင္းအပူအပင္ကင္းစြာေနႏိုင္ခဲ့တယ္။ အေမခူးခပ္ေကၽြးတဲ့ထမင္းကိုစားၿပီးအေမ ေလွ်ာ္္ေပးတဲ့အက်ၤီကို၀တ္ၿပီးေတာ့ အေမရဲ႕ေစတနာကိိုနားမလည္းခဲ့ဘူးအေမရဲ႕ ေမတÅာေတြကိုျမင္ေအာင္ကၽြန္ေတာ္မၾကိဳးစားခဲ့မိဘူးအခုေတာ့ကၽြန္ေတာ္သိေနခ့ဲဲပါၿပီ။ အေမနဲ႕ခြဲခြာခဲ့ရတာသိပ္မၾကာေသးေပမယ့္ကၽြန္ေတာ္သေဘာေပါက္ခဲ့ပါၿပီး။ အေမရဲ႕ စကားသံေတြ၊ ဆူပူသံေတြ၊ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕က်ရံႈးျခင္းေတြကုိိ အျမဲတမ္းအားေပးႏွစ္သိမ့္ မူေတြအားလံုးကိုပါ၊ဟိုအရင္အခ်ိန္က အေမဆူရင္စိတ္ဆိုးခဲ့မိတယ္၊အျပင္သြားလို႔ အိမ္ျပန္ေနာက္က်ရင္အေမဆူတာကိုမေက်နပ္ခဲ့ဘူး၊အေမကိိုအျပစ္ေတြျမင္ခဲ့မိတယ္္၊ ဒီအခ်ိန္အေမရဲ႕ အဆူအပူအက်ိမ္းအေမာင္းေတြကိုခံခ်င္ရင္ေတာင္မွအေမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကတနယ္ဆီေ၀းေနၾကပါၿပီ။အေမဆီဖုန္းဆက္ၿပီးအေမေနေကာင္းလားလို႔ေမးရံုကလြဲလို႔ဘာမွေျပာလို႔မရေတာ့ဘူး။ အေမကလည္းကၽြန္ေတာ္ကိုအရင္လိုမဆူ ေတာ့ပါဘူး။ အခုခ်ိန္မွာအေမကိုအရမ္းသတိရတယ္ အေမကိုအရမ္းေတြ႔ခ်င္တယ္၊ အေမရဲ႕နားမွာေနၿပီးေတာ ့အေမခ်က္တဲ့ထမင္းဟင္းေတြကိုတ၀ၾကီးစားခ်င္တယ္၊ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ညစ္တိုင္း အားေပးႏွစ္သိမ့္တတ္တဲ့အေမရဲ႕အရိပ္ေလးကိုတမ္းတမိ တယ္။အေမ့ရင္ခြင္နဲ႔ေ၀းေတာ့မွအေမေမတÅာကိုကၽြန္ေတာ္နားလည္ခဲ့တယ္၊အနားမွာ အေမမရွိေတာ့မွွအေမတန္ဖိုးကိုသေဘာေပါက္ခဲ့တယ္။ အေမဆူပူဆံုးမသံေတြမရွိ ေတာ့့မွအေမေစတနာကိုနားလည္းတတ္လာတယ္၊ကၽြန္ေတာ္အေမ့ဆီကိုု ျပန္ရေတာ့ မယ္ခဏဆိုေပမယ့္ကၽြန္ေတာ္အရမ္းေပ်ာ္ေနတယ္၊ ဒီတခါအေမကၽြန္ေတာ္ကိုဆူ လည္းစိတ္မဆိုးေတာ့ဘူး၊ အေမရဲ႕ျငိမ္းခ်မ္းတဲ့ကမÇာေလးမွာတခဏေလာက္ေလး ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေရာက္ခြင့္ရခဲ့တဲ့အခ်ိန္မွာ အေမ့ကိုစိတ္ခ်မ္းခ်မ္းသာသာနဲ႕ေပ်ာ္ရြင္ ေေအာင္ထားမယ္။ အေမေျပာသမွ်ကိုနာခံမယ္္အေမရဲ႕ရင္ခြင္ကိုတေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အျပီးအပိုင္ျပန္ခိုလံႈႏိုင္ေအာင္ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳးစားေနပါတယ္လို႕ကၽြန္ေတာ္လိုအေမနဲ႔ခြဲေနရတဲ့သူေတြကိုအထူးေျပာေနစရာမလိုေပမယ့္အေမ့အနားမွာရွိေနသူ မ်ားအေမ့ရဲ႕ေမတÅာကိုနားလည္းျပီးကၽြန္ေတာ္လိုမျဖစ္ပါေစနဲ႕လို႕။ ။

*** *** ***


No comments: