Tuesday, May 20, 2008

ႏွစ္ပါတ္လည္ ႏႈတ္ခြန္းဆက္

အိပ္မက္အိမ္ ကို ဘေလာဂ္႕စာမ်က္ႏွာမွာ စတင္အသက္သြင္းခဲ႕ၾကတာ ၁ ႏွစ္တိတိ ျပည္႕ေျမာက္ခဲ႕ပါၿပီ။ မထင္မွတ္ဘဲ က်ေနာ္ မိတ္ေဆြတေယာက္နဲ႕ အမွတ္မထင္ျပန္ဆံုရင္း စကားစပ္မိမွ မင္းတို႕က အိပ္မက္အိမ္ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ေတြေပါ႕တဲ႕...။ က်ေနာ္႕ေခါင္းထဲမွာ ရုတ္တရက္ မိုက္ခနဲျဖစ္သြားမတတ္ ခံစားလိုက္ရၿပီး ေခါင္းနပမ္းႀကီးသြားမိတယ္။ က်ေနာ္တို႕က အိပ္မက္အိမ္ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ေတြလား။ က်ေနာ္႕အေမးကို သူက ဟုတ္တယ္ေလ မင္းတို႕ကေခါင္းေဆာင္ေနရာယူထားၾကတာဘဲေလတဲ႕။ က်ေနာ္သိမ္ငယ္စြာခံစားလိုက္ရရင္း စကားေလးတစ္ခြန္းကို အမွတ္ရလိုက္မိတယ္ "Leadership Is Action...Not Position!" တဲ႕။ က်ေနာ္တို႕ေခါင္းေဆာင္ခဲ႕တာမွ မဟုတ္ခဲ႕ဘဲ။ ေခါင္းေဆာင္ေနရာယူခဲ႕မိၾကတာ။ ေခါင္းေဆာင္ေနရာယူၿပီး ေခါင္းေရွာင္ေနခဲ႕ၾကမိတာ။ သူကဆက္ေျပာတယ္ ... မင္းတို႕ေတြမွ မဟုတ္ပါဘူကြာ စိတ္ဓါတ္မက်ပါနဲ႕တဲ႕ ။ က်ေနာ္႕စိတ္ထဲ တမ်ိဳးျဖစ္သြားမိတယ္။ ဒါနဲ႕ေျပာပါဦးဆိုေတာ႕ သူကဆက္ၿပီး ဒါကလူေတြျဖစ္ေလ႕ျဖစ္ထရွိတဲ႕ ျဖစ္တတ္တဲ႕ ကိစၥတခုပါတဲ႕။ လူမေျပာနဲ႕ သတၱ၀ါျဖစ္တဲ႕ ပုတ္သင္ေကာင္ေတာင္မွ သူ႕စည္းစိမ္ခဲလည္ဆြဲနဲ႕ ဘုရင္ကို ဦးခိုက္ဖို႕ေမ႕ေနခဲ႕ဘူးတာဘဲေလ။ ဒါနဲ႕ က်ေနာ္လည္း ဟုတ္ကဲ႕ဆိုၿပီး ေခါင္းညိတ္လိုက္မိတယ္။ ကိုယ္႕ကိုကိုယ္လည္း မလံုမလဲနဲ႕ျပန္စမ္းစစ္ၾကည္႕မိတယ္...ေခါင္းညိမ္႕ရင္းနဲ႕ ပုတ္သင္ေကာင္လိုမ်ား ျဖစ္ေနမလားရယ္လို႕ ... ဒီလိုနဲ႕ သူနဲ႕က်ေနာ္ စကားေတြ ေတာင္စဥ္ေရမရ ဆက္ေျပာျဖစ္ခဲ႕ၾကတယ္... ေခါင္းေဆာင္ခ်င္လို႕ ေခါင္းေဆာင္ေနတဲ႕သူေတြ၊ ေနရာယူခ်င္လို႕ ေခါင္းေဆာင္ေနက်သူေတြ၊ လက္ညိဳးေထာင္ၾကား ေခါင္းညိတ္ေနၾကသူေတြ၊ စသျဖင္႕ က်ေနာ္တို႕ဆက္ေျပာျဖစ္ခဲ႕ၾကတယ္။ က်ေနာ္တို႕ လမ္းခြဲကာနီးမွာ သူက စကားတခြန္းေျပာၿပီး အရႊန္းေဖါက္သြားေသးတယ္ ..."ေကာင္ေလး ေနရာက အဓိကမဟုတ္ဘူးေနာ္" တဲ႕ဗ်ာ...။

No comments: