Thursday, July 12, 2007

အိမ္မက္အိမ္ သို႕သာ ညႊန္းဆိုပါသည္

အိမ္မက္အိမ္ ခင္ဗ်ာ

လူဘ၀ ဆိုတာက .... ( ဘ၀ နဲ႕ စေျပာလို႕ ဒီခ်ာတိတ္က စကားႀကီး ၊ စကားက်ယ္ ေျပာတယ္လို႕ မထင္ၾကပါနဲ႕ဦး ဗ်ာ ....။ )
အ၀င္လမ္း နဲ႕ အထြက္လမ္း ဂိတ္တစ္ခုတည္းမွာပဲ ေပါင္းစံုတဲ႕ ၀ဂၤဘာ တစ္ခုပါဗ်ာ ... ။ အခ်ိန္တန္ရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႕လူသားေတြ အားလံုးဟာ ဒီဂိတ္တံခါးက ျဖတ္ေက်ာ္သြားၾကရမွာပဲေလ...။ ဒီ ၀ဂၤဘာဂိတ္တံခါးရဲ႕ တဖက္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႕တေတြ ဘယ္ကလာခဲ႕တယ္ ေရေရရာရာ ကြ်န္ေတာ္တို႕တေတြ မသိၾကေသးပါလားခင္ဗ်ာ ...။ ျပန္ထြက္သြား ရမယ္႕ ဒီဂိတ္တံခါးကေရာ ...? code number သက္မွတ္လို႕ မရတဲ႕ ဒီဂိတ္တံခါးရဲ႕ တစ္ဖက္တစ္ခ်က္က အေရာင္အဆင္း သတ္မွတ္မရႏိုင္တဲ႕ ေနရာ ...။ ဒီအေတာအတြင္းမွာ ဂိတ္တံခါးကို ဦးတည္ရင္း ေလွ်ာက္လွမ္းေနၾကတဲ႕ လူသားဆိုတဲ႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕တေတြ ....

ခရီးဆံုးက ဘာလဲ ?
ခရီးဆံုးက ဘယ္လဲ ?


ကြ်န္ေတာ္တို႕တေတြ လိုလိုလားလား မေျဖႏိုင္တဲ႕ ဒီေမးခြန္းေတြ အထပ္ထပ္ မေမးလိုေတာ႕ ပါဘူးဗ်ာ ...။ ခရီးဆံုး ဆိုတာ ေနာက္ထပ္ ခရီးတစ္ခု စတင္ျခင္းျဖစ္ဖို႕သာ မ်ားေနတာ မဟုတ္လား ...။ဒီေတာ႕ လူ႕ဘ၀ကို ေလာကခရီးသည္တို႕ရဲ႕ ေခတၱ ၊ ခဏ ၀င္ေရာက္ေခြ်းသိပ္ အပန္းေျဖရာ ဇရပ္ႀကီးတစ္ေဆာင္လို႕ သတ္မွတ္ၾကစို႕ လားဗ်ာ....။

အခု ကြ်န္ေတာ္တို႕တေတြ ဒီဇရပ္ႀကီး မွာ ေတြ႕ၾကတယ္ ။ အခ်ိန္တန္ရင္ (ကြ်န္ေတာ္တို႕တေတြ ေမ႕ေပ်ာက္ထားပါလွ်က္နဲ႕ ) ခြဲခြာၾကရဦမယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ တေတြက ကိုယ္နဲ႕မပါတ္သက္ရင္ ကိုယ္႕ကိစၥ မဟုတ္ဘူး လို႕ ေတြးထင္မိၾကတယ္ေနာ္ ... ။ ေႀသာ္ ... ကိုယ္နဲ႕ ပါတ္သက္မွသာ .... ထားပါေတာ႕ဗ်ာ ..။

ဒါေတြဟာ အမွန္စင္စစ္ဆိုရင္ ဗုဒၶၵျမတ္စြာဘုရား ေဟာၾကားခဲ႕တဲ႕ အနိစၥ ဆိုတဲ႕ မျမဲျခင္းေတြပါပဲဗ်ာ ...။

ဒါေတြက ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဗုဒၶၵဘာသာ၀င္တိုင္း သိထားၾကၿပီးသားပါဗ်ာ ...။ သို႕ေပမယ္႕ " ကိုယ္လည္းေလ ေလာကီသား " ဆိုသလိုေပါ႕ ဗ်ာ...။ ( ေလာကီ ၊ ေလာကုတၱရာ ဆိုတဲ႕ စကားႀကီးေတြ သံုးရင္ မိတ္ေဆြတို႕က လူသားဆန္စြာ ေနာက္ခ်န္ေနမိ ၾကဦးမယ္ ) ဒီေတာ႕ လူ႕ ဘ၀ လူလာျဖစ္မွေတာ႕ လူသားဆန္ခ်င္တဲ႕ ခံစားခ်က္ ၊လူျဖစ္ရက်ိဳး ဆုိတာေတြက ရွိေသးရဲ႕ ။ ဒီေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕ လူသားဆန္ဆန္ ေနၾကမယ္ ။ ျဖစ္ပါတယ္....ခင္ဗ်ာ ။ ဒီလိုေနၾကဖို႕ လူတိုင္း၊ လူတိုင္းဟာ လူသားဆန္ဆန္ ေနၾကမယ္ေပါ ႕ ။ တစ္ခုေတာ႕ ရွိတယ္ ...

လူဘ၀ လူလာျဖစ္ေတာ႕ လူျဖစ္ခြင္႕ရရင္ ေတာ္ၿပီလား ?

မျဖစ္သင္႕ပါဘူးခင္ဗ်ာ ...။ ကြ်န္ေတာ္တို႕တေတြ ေနထိုင္ခိုေအာင္းခြင္႕ ရခဲ႕တဲ႕ ဒီဇရပ္ႀကီးမွာ ဘာေတြလိုေနလဲ ? ကိုယ္စြမ္းသေလာက္ ျပဳျပင္ခဲ႕မိရံုေလးနဲ႕တင္ .... ကြ်န္ေတာ္တို႕ရဲ႕ အနာဂတ္ မ်ိဳးဆက္ေတြအတြက္ ထိုက္သင္႕တဲ႕ သက္ေတာင္႕သက္သာ ရွိမႈေတာ႕ ရရွိၾကမွာပါဗ်ာ ...။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေနခဲ႕စဥ္က မိုးကမလံု ၊ ေနျခည္ထိုးေဖါက္ ၊ ေလကတေဖ်ာက္ေဖ်ာက္ ျဖစ္ေနခဲ႕တာမ်ား ျပဳျပင္ခဲ႕မိရင္ ... ေနာင္လာေနာက္သား မ်ိဳးဆက္မ်ားအတြက္က ဘယ္မွာေသာက ရွိၾကေတာ႕မွာလဲ ? ခင္ဗ် ။

ေနာင္ဘ၀ဆိုတဲ႕ အေရာင္မဲ႕ ဂိတ္တံခါးက ထြက္ခြာသြားတဲ႕ အခ်ိန္တန္ရင္ေရာ ...၊

ကြ်န္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ......

ေရးခဲ႕တဲ႕ စာမ်က္ႏွာေတြက သမိုင္း ၊
လုပ္ေဆာင္ခဲ႕တာေတြက မွတ္တိုင္ ၊
သံသရာ ဆိုတာအတြက္ က ပါရမီ ....


ကဲ ... ဘယ္မွာအျပစ္လို႔ ျမည္တြန္လို႔ရၾကမွာလဲ ?

အိမ္မက္အိမ္ ေရ ....
ကြ်န္ေတာ္တို႕ တေတြ သမိုင္းမွာ မွတ္တိုင္စိုက္ထူ ၾကစို႕လားဗ်ာ
....။


မိတ္ေဆြသို႕ ...

ခရီးတစ္ေထာက္ ေရာက္ခဲ႕တဲ႕ေနရာ
ဒါ ... ဘ၀ပါခင္ဗ်ာတဲ႕
ခင္ဗ်ား နဲ႕ ကြ်န္ေတာ္
ဘယ္သူမွ ပိုမေတာ္ပါဘူး
ေနေရာင္ ၊ ၾကယ္ေျပာက္ ေဆာင္းႏွင္းေပါက္ေတြ
တားဆီးေစဘို႕ ခင္ဗ်ားစြမ္းရင္
ေက်နပ္စြာ ၀န္ခံခ်င္ရဲ႕
ခင္ဗ်ား က်ဳပ္ထက္ သာပါတယ္ ...။ ။



No comments: